Overblijf op school

Wij eten & drinken gezond

Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kunnen de kinderen overblijven. De overblijf wordt geregeld door Kinderstralen. Tijdens de middagpauze eten de kinderen onder begeleiding van de Overblijfmedewerkers van Kinderstralen.

De kinderen moeten zelf brood en drinken meenemen. Wij verzoeken u om voor een gezonde lunch te zorgen. (Geen snoep en frisdrank.)

Na het eten/drinken gaan de kinderen onder toezicht buitenspelen, bij slecht weer spelen de kinderen in een klaslokaal. Het toezicht op het spelen wordt verzorgd door Kinderstralen.

Overblijven is niet gratis. Voor meer informatie over tarieven en inschrijven klik hieronder op het logo van Kinderstralen.

We willen u erop wijzen dat het, met name voor jonge kinderen, belangrijk is, tussen de middag even thuis te eten.

Translate »